ErgoInEcuador.reismee.nl

Bienvenida!

Na een lange, avontuurlijke reis over de gladde wegen van België en Nederland (bedankt Erik & Heidi) en een lange vlucht zijn we alle 3 veilig aangekomen in het gastgezin. Bij aankomst was het even wennen aan het temperatuurverschil maar daar zullen jullie ons zeker niet over horen klagen.

Wink

We werden alle drie hartelijk ontvangen door onze gastgezinnen. Het enthousiasme waarmee we verwelkomd werden, was een goed begin. Na een goede nachtrust was er van onze jetlag niets meer te merken. De eerste dag hebben we samen met onze gastgezinnen de toerist gespeeld, Sofie en Kim bezochten "Laguna de Yahuarcocha" en Lotte "Cotacachi Cayapas".

Vandaag hebben we 'Universidad Téchnica del Norte" leren kennen. Ramiro en Katherina gaven ons de nodige uitleg en een rondleiding op de campus. De komende twee weken zullen we elke dag vier uur Spaanse les volgen en nog lessen psychiologie en fysiologie. Het was niet makkelijk om met onze beperkte kennis van het Spaans dit te regelen, maar met handen en voeten is het ons toch gelukt!

Adiós Amigos!!

Besos Lotte, Kim & Sofie